Transformers-maraton.

Det är sjukt vad tiden går fort. Det var ju nyss helg... Jag taggar i alla fall den här helgen mycket. Det ska bli skönt + att jag och några poolers ska ha Transformers-maraton. Jag älskar ju Transformers-filmerna. 
 
Nu ikväll for jag och Tim ut vid halv 6 med hojen och vi körde till Mediamarkt och strosade runt lite. Det var en sjukt fin kväll. Himmelen var alldeles rosa blandat med orangea färger. Det var också en hel regnbåge ovanför grannens hus. Det är så speciellt att köra motorcykel eftersom man får känna alla dofter, vädret, luften, vinddraget och man kommer som närmare naturen på något sätt. 
 
Jag har städat huset idag för mina kära gästers skull imorgon, det känns bra. Hela huset blir så mycket mysigare när det är städat. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0