Yeasternight.

Igårkväll var jag och la familia hos kusinerna för att Tina fyllde år. Det var väldigt kul. Vi åt god mat och jag fick verkligen leka av mig! Vi skrattade som bara den...
Jag, Tina, Tove och Thea spelade bordsspel och jag lärde mig Blokus. Vi var ute och gick med hunden. Det var pissväder ute - regn. Men det stoppade inte våra fantastiska idéer! Bara för att det regnar betyder inte det att man ska sitta inne och trycka! Vi bestämde oss för att gå ut i regnet med regnkläder och stövlar på för att hoppa i vattenpölar! Det var så härligt! Vi lekte tagen, sprang i regnet och kastade pinnar och kottar i älven. Hihi.
Efter att ha varit ute i ca 40 minuter så kom vi in (ganska blöööööta) och gick upp på övervåningen och spelade Tjuv & Polis. Sedan kom ännu en briljant idé - mörkerkurragömma! Så Tina täckte över fönstret uppe och sedan blev övervåningen helt nedsläckt. Det blev extra spännande med mörker. Jag letade och öppnade en dörr som stod på glänt och bakom den stod en blixtstill Tina. Satan vad rädd jag blev, hahah. Sedan tog vi mörkergömman till ännu en nivå - källaren. I källaren var det bokstavligen kolsvart. Det var skitkul. Att leka är verkligen underskattat! Man mår ju så himla bra av det!!! :D
Jag är så himla glad att jag har barnsinnet kvar!











Kommentarer
Postat av: Cajsa

SV; jaaaa cirkus cirkör var verkligen SUPER braaa!

2012-05-06 @ 21:25:59
URL: http://sixdaysaweek.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0