Dag 11 – Mina syskon

Ni som nu har följt min blogg eller känner mig vet nog redan ganska mycket om mina syskon, Tim och Liam. Vi har alla tre en väldigt nära relation och är med varann varje dag. Jag brukar leka och umgås mycket med Liam, han gör mig jätteglad. Samma med Tim, fast vi är med mer varann och vi pratar om allt, det är hur bra som helst. Vi brukar inte bråka så jättejättemycket, men ibland händer det men det slutar alltid med att vi skrattar åt oss själva. Jag brukar gå på stan med Tim ibland och vi umgås väldigt mycket. Han stöttar mig alltid, trots att han bara går i 6:an, då dom flesta killarna är som mest omogna så är han jävulskt välutvecklad! Han är jättemogen och har alltid en bra syn på saker och ting. Jag är verkligen glad över att ha mina två syskon, utan dom vore jag inget. Tim och Liam ger mig så otroligt mycket och jag älskar dom.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0