Dag 07 - det här gör mig glad

Yellowcard – Light Up The Sky
-skoter & haddingen & fint väder
-adam pihlgren & den han är & det han gör
-emil lundgren & tim sörlin
-bixi
-att köra skoter & fort -jesper holm & hans personlighet
-min pappa
-sommar & marcus & linda
-mina föräldrar & all kärlek de ger
-mina syskon & jag
-tessie ahlstrand & trehörningen
-åka/köra båt sent på kvällen på sommaren
-david pihlgren (jacke också!!)
-isabelle hällquist, vi träffs sällan me när vi väl gör det har vi det askul
-köra gokart & umgås med boströms
-min lillebror
-när solen lyser in i ett rum
-min mamma
-fina foton som förevigar de härligaste ögonblicken
-när jag får uppleva någonting vackert
-min mormor
-när folk uppskattar det jag gör & den jag är
-köra isbil
-när jag bara får vara den jag är
-när jag får skratta
-att klä ut mig'
-när man får prata med någon man inte pratat med på jättelänge
-när jag känner mig fin & är nöjd med mig själv
-bra minnen
- vara på musikläger

-att jag är jag

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0