fRIdAy Im iN lOvE

Hejhejbajspådej, idag har jag tillbringat min tid i helveeeteeet. Skolan. :) Men den är faktiskt inte alls så hemsk, och speciellt int på fredagar! :D Vi har svenska i tre timmar, lunch och sist matte. 9a slutar klockan 12.20. :D Känns ju nåååååågot bortskämt. ;D Men det är härligt, då känns det som att man har tid för asmycket när man kommer hem. Sen idag när jag kom hem så städade jag lite, dammtörkning. Sen så kom mormor, och det var min veckas höjdpunkt! Har längtat så mycket efter att få träffa henne, hon är nog den gladaste människan jag vet. Min egen mormor, som jag älskar så mycket. :) Jag kände innan hon kom att jag saknar henne när vi inte träffas så ofta, för hon har så värdefulla tankar och saker att säga till mig. Hon har ett sånt otroligt stort hjärta, hon är en varm person. Hon kan stötta en, och säger alltid till mig om en kille är värd mig eller inte. För det är ju svårt att se själv, vem man är värd. Eller? Min mormor är i alla fall go' å gla' som kexchokla'! :D Älskar dig, mormor. DU betyder mycket för mig.

 ska till linda nu och ha ännu en spa-kväll! :) VI SKA SE CAMP ROCK 2:.:::: A:A:A AAHAHAHAHAHAA, JAG ÄLSKAR JONAS BROTHERS(GIRLIE-GIRLIE SKRIK) nä men allvarligt, jb är så talangfulla och alla tre är med i camp rock 2 så vi ska sitta och torka varandras dregel medans vi ser på filmen, SÅ fina erom. hejdå :D:D:D:D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0