arg,jättejättearg som en tjur... (ööh,,)

Hejsan någon. Idag har jag känt mig arg, den¨här dagen sög. Kan bero på att när jag vakna och hade bestämt med min moder att vi skulle se "Eclipse" som jag väntat på i månader, inte gick längre! Yeeeeyy... Så då blev jag asarg imorse för att vi aldrig hade gått när vi hade chansen. Det suger att ha ilska inom sig, man känner sig så jeevulskt tråkig. Jag har latat mig nå så in i jävulen idag, men det var skönt också, för det händer int alls så ofta. Haha, nu har ni fått se en arg Paulina skriva av sig för en gångs skull, vilken upplevelse va? HUH? HUH? Se så kul man kan ha.. Kram!


En vanlig, glad jag! Ha en fortsatt trevlig kväll. :) *trummvirvel*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0