You brought me closer to who I really am.

Jag älskar dig, pappa.
Du betyder världen för mig.

Du är den som gör att jag ser mig själv för den jag verkligen är, du är en av dom som känner mig bäst.
Jag ser upp till dig, och mer än tusen minnen har jag med dig som är helt fantastiska.
Du ser saker som ingen annan ser, tänker ett steg före alla andra.
Du förstår hur det kan kännas för andra och du har stor empati.
När jag får en kram av dig så delar du ditt hjärta och ger en bit av det till mig.
Du visar att du bryr dig, och du räcker till.
Du träffar många varje dag, men ingen skulle någonsin kunna förändra dig.
Du säger till mig att jag är stark, vad tror du då du är?
Du är självsäker, stark & allmänt bäst.
Du lyckas bra.
Du är nå så jävulskt rolig & de gånger jag skrattat som mest är såklart med dig.
Jag älskar dig, pappa.
Du betyder världen för mig.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0