FLADDERFLAGGISH

Idag har varit en bra dag. Satt med Linda & Jullan på lunchen så då fick jag äntligen träffa dom lite!! Vi hade gymnasieinformation idag också, det var också bra eftersom jag faktiskt är helt i det blå när det gäller nå himla meritpoäng och så vidare... Det börjar dra ihop sig till valet nu... Men jag känner mig otroligt redo för gymnasiet och det ska bli skönt att få träffa lite nya människor. Det är bara att köra hårt! Nu ska jag snart sätta mig och fortsätta med mina läxor som är en NEVER ENDING STOOOOORYYYY men när jag väl har kommit igång så gillar jag att plugga, det känns att jag lär mig. Pluggis? Javiiist. Imorgon så ska jag & Linn (förhoppningsvis) spela in den sista låten på skivan från musiklägret eftersom en övergång vart knas. Så hoppas att Perkis hinner fixa skivorna nån gång, det ska bli kul att höra hur det låter och jag kommer förmodligen få en massa minnen av hur det kändes att stå där och få spela in sina egna låtar. :) Sen så har vi också luciaträning imorgon med skolan så jag hoppas tiden räcker till!

Hejjs, PS.

Två låtar som äggggar sig fast i mina koss-hörlurar just nu, otroligt yttrycksfulla & bra. Det är alltså Petter som har gjort covers, han lyckades hur bra som helst! Först tyckte jag tuff brud var bäst, men nu tycker jag himla mycket om stockholm i mitt hjärta där tjejen sjunger så coolt!

Petter – En tuff brud i lyxförpackning
Petter – Stockholm i mitt hjärta





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0