woopwoop

Tjosan! Idag har jag och min älskade familj varit ute vid havet och fikat och haft piknick! Det var hur mysigt som helst, och roligt! :) Liam var lite vild,, om man säger så. Men det är ju som vanligt då! Sen så hälsade vi på farfar på sjukhuset, jag gillar inte sjukhus. Det är ju typ meningen att man ska få ångest där, kalaste väggarna man kan göra och de allra läskigaste och tråkigaste färgerna man kan ha... Det skulle vara hemskt att behöva ligga länge inne på sjukhus, jag skulle bli sinnesjuk allvarligt... Mer än vad jag redan är! :P Jag får ofta jättemycket ångest på sjukhus, men idag gick det bra. Jag tycker det är hemskt att se alla ensama gubbar och kärringar som bara får ligga där och stirra in i väggen, och det känns overkligt att man själv i slutet av livet ska ligga där... Nu ska vi snart få en middagsgäst: farmor! :D Det blir trevligt. Jag är verkligen hur trött som helst nu, önskar jag hade någon att mysa med... men Liam är väll alltid tillgänglig... Eller han vill inte mysa med mig längre, han är inne i någon trotsålder då han ska vara så mallig den lilla skiten. ;)

  kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0