Haha jag glömde! :P

Hehe, jag har glömt att berätta att jag har sett New Moon! Det var i.. få se nu.. i tisdags! Alltså mitt minne! Jag har inget längre! Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår eller nannting! XD Helt jävla psycho. Aja, jag har ju i alla fall sett New Moon, och ett tips: för er som inte sett den, se den! Den var hur bra som helst! Trodde att den skulle vara dåligt gjord med tanke på att det är lite action och övernaturliga saker i den här, men den var faktiskt väldigt bra gjord! Och tyvärr, så tyckte jag att Robert till och med var ful i den här! Han var så jävulskt blek och linserna han hade gjorde bara så att han såg frånvarande ut tyvärr.. :( Men tur att Taylor (jacob) fanns där!!! ;D Han däremot... yummy! Han vart grymt snygg utan det där hulahula-håret! Jag får en ashärlig känsla när jag ser på twilight och new moon, för kärleken går igenom hela jeffla tvn och slår dig right in da face! Robert måste ju nästan vara en av de mest perfekta killarna i världen.. Jag ska önska mig New Moon i julklapp ifall den hunnit komma ut! <3 Den 19 december fyller jag år!!!! WohooooO! Äntligen 14.. XD Alla mobbar mig för att jag alltid är mindre än dom, oäääää. :'''( Jag tror att mitt kakakakakakalas kommer bli riktigt roligt, det är lite små hemligt. ;D Jag har en enda ledtråd: vi kommer svettas... Hahhaa, misstolka mig inte! Men det blir askul! På måndag ska en kille som kanske ska börja i våran klass hälsa på, på skolan! Hejdå kram Paoi!!!!!!

Vid matbordet hos familjen sööööörlinngggs:
-Jaha, vad åt du idag på dagis, Liam?
-Paaaalt!
-Tycker du att palt är gott?
-Ja, det är jävligt gott..
Min lillebror är tre år och svär redan nu ojojoj... Fast satan så jag skratta!
Sen när jag pratade med honom lite senare så pratade jag om något jag hade gjort sen han ba:
-Du snackar om fel tid!
Hahahah! Han är ju ganska duktig på att prata, ibland lite väl duktig... :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0