Tjena bloggen!

Hejsan hoppsan allihopa! Äntligen lov!! Superskönt. Jag ska inte göra så mycket på lovet, bara ta det lungt och åka lite snowboard och så. :) Vad ska ni göra ? Nu sitter jag och äter en polarbröds-macka med salami och dricker en fanta till :p vilken hejeda mig kombination. x) Jag är hímla less på min bloggdesign och är det någon som vill göra en ny design åt mig så får den gärna göra det! :) Jag har varit och ätit lunch hos farmor och farfar idag och jag fotade lite och så. :) Så jag ska lägga in bilder senare, då ska jag oxå lägga in en bild på mitt nya hål i örat. :) Har lånat massa böcker på bibblan som jag ska läsa under lovet, härligt! :) Har oxå köpt älsklingsfilmen High school musical 3. Så nu har jag alla tre filmer! ;D

Hejjåhå, hejdå :)

DU FINNS I MITT HJÄRTA! <3 ;*


Kommentarer
Postat av: Annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

va med dig ? :)

alltså vad jag ska göra på lovet

2009-03-03 @ 23:18:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0