pitåt!

tjena allihopa! nu är jag i piteå, eller exakt nu är jag i luleå. :) jag är hos mats & kicki mormors bror och hans fru. :) det är asnajs. idag gick jag på stan i piteå med carrro (kusin), olli och agnes (emma). hah, det var i alla fall himla roligt att träffa er och det var skitkul att gå på stan med er! :) julejah(A) jag köpte nya jeans eftersom mina andra har gått hål i grenen (a) hahah, jag köpte ett par från cubus som var skitsnygga kanske lägger in en bild senare. :) och så köpte jag en mössa, som var skitgullig och skitlila. :) hahhha, jag älskar piteås shopping.^^ det är jättebra affärer jämfört med umeå. min lillebror säger "pitåt" istället för piteå så det är därför min rubrik är så idag! :D hehe, men nu ska jag  försöka vara social. hejjjjjjjjdååååååååå. haha, och föresten glad alla hjärtans dag allihopa! :D <3

// Paulina<3

hade tänkt skriva ett sms till dig idag men det blev inget av det, du är för söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha ;p men ditt namn var ju Julia och latiffa xD haha :P de var jätteroligt att gå med er på stan <3 Mössan var skit söt å byxerna var jättefina :D

2009-02-16 @ 18:29:23
Postat av: Ah :D

Hahha ;p men ditt namn var ju Julia och latiffa xD haha :P de var jätteroligt att gå med er på stan <3 Mössan var skit söt å byxerna var jättefina :D

2009-02-16 @ 18:30:03
Postat av: Olivia

Så gullig blogg du har;) vi hade grymt kul hoppas vi ses nån mer gång x)byxorna var jätte snygga;D

2009-02-16 @ 18:51:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0