Nu är jag officiellt en motorcykelbrud!

 
Idag hade jag uppkörningen, jag var så fruktansvärt nervös hela dagen.Trots att jag vet att jag kan och att jag är en bra förare. 
 
Imorse steg jag upp klockan 5. Inte en minut senare. Det var ganska tidigt... Men det var mysigt att stiga upp den tiden. Det var kolsvart ute och månen lyste starkt. Det var fint. 
 
Fick vänta hela dagen eftersom jag var sist både under manöverprovet och statskörningen. Det gick bra, men det var en kamp att se alla lyckas och bli lättade över att de blev godkända och hela tiden känna pressen.
 
Det började pirra redan imorse, men det var lite jämfört med hur pirret sedan stregrade under dagen. Jag har nog aldrig varit så nervös inför någonting förutom att uppträda innan detta. Det gick i alla fall jättebra och jag är fruktansvärt stolt över mig själv.
 
Jag är väldigt stolt över min insats att jag aldrig gett upp under resan hit, trots att det jävlats varit motgångar och att jag har fått utmana mig själv. Hade inte varit där jag är idag utan min älskade pappa som har hjälpt mig och stöttat mig genom allt. 
 
Mamma och pappa, tack.<3
 
Jag skulle kunna berätta en massa saker, men det kanske bara intresserar motorcykelförare, haha. ;)
I AM FROM NOW ON A BIKER-GIRl!

Kommentarer
Postat av: mormor Eva

Grattis kör försiktigt kram

Svar: Tack, det betyder mycket för mig att du bryr dig och sa de värmande orden på telefon igår. <3 kram
Paulina Sörlin

2012-10-02 @ 15:25:16
URL: http://paulinamedp.blogg.se
Postat av: Hanna

Grattis grattis! Vi kanske ses på vägarna nästa säsong då! :)

Svar: Tack!! :DJamen precis!! :)
Paulina Sörlin

2012-10-07 @ 00:19:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0