TACK.

Jag måste få tacka alla fina därute i världen som har kommenterat mitt klipp som jag lade ut där jag gör en cover på låten Pumped Up Kicks. Du som kommenterat anar inte hur glad jag blir. Och är fortfarande över de fina kommentarer jag fått! Tack så himlarns mycket!

Tack Mormor, Ida, Lisa, Cellis, Julia, Anna HB, Noomi, Linn, Malin, Cajjan, Emma och Anna HG. Tack till mina fina vänner i den nya klassen och i den gamla klassen. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Stor eloge till mormor som på egen hand lärt sig att kommentera på min blogg! Du är alltid så positiv och lyfter mig med dina härliga kommentarer och ditt sätt att vara! Jag är glad att jag har dig. ♥

Kommentarer
Postat av: mormor Eva

Tack Paulina kram

2012-03-27 @ 14:42:43
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0