Ulrik. (L)

Såg nyss Ulrik Munther live i Klabböle. Så jädrans söt! Och så är han ju riktigt duktig på musik också.  Han är grym på gitarr och ända sedan jag hörde hans låt "Boy's Don't Cry" för första gången har jag gillat honom. Han levererade och sjöng så starkt att ådrorna på halsen utbucktades. Han var riktigt bra live! Otroligt gullig person!
 
Som ett litet barn ställde jag mig i kön för att få autograf och en kort pratstund med pojken. Han var jättetrevlig och jag fick autograf både på ett papper och på handen. OMGGGGGGGGG ULRIK MUNTHER HAR RÖRT MIG MED SINA TUNNA FINGERTOPPARRRRR!!!!! Hahaha, nä jag bara skojjar.... Men det är faktiskt sant. HAHA. Blev lite starstruck sekunderna innan det var min tur faktiskt...Jag tycker det var bra gjort av honom att komma till ett så fjuttigt ställe som Umeå och trots att flyget väntade så skrev han autografer till alla som stod i kön!
 
Jag sa: Du är jätteduktig! Sedan var våran lilla pratstund över. Söte pöjk!
 
Dessa låtar körde han;
Ulrik Munther – Boys Don't Cry
 
Ulrik Munther – Sticks And Stones
 
Ulrik Munther – King Of Our Days
 
Ulrik Munther – Soldiers
 
Ulrik Munther – Fake It
 
Ulrik Munther – Alburn Road
 
Ulrik Munther – Fool
 
 
(mina foton)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0