Sommarens höjdpunkter, del 1 - Junibacken i Stockholm.

Detta var bannemig magiskt.
 
Jag gick runt bland barn och vuxna för att se på Astrid Lindgrens fantastiska verk. Jag blev otroligt inspirerad till att göra en barnbok efter att ha sett många fina teckningar och texter av olika barnförfattare. Sagotåget var så rörande och helt underbart. Man åkte i en liten "vagn" med sitt sällskap, i mitt fall mamma och Liam och sedan bar det av in i en spännande värld bland miniatyrer från Emil i Lönneberga till Bröderna Lejonhjärta. Allt var så bra gjort och det kändes så verkligt. De minuter som man fick spendera i denna overkliga värld önskade man efter tågets slut att man kunnat få återuppleva någon gång ibland, då man kände att man behövde lite hopp och inspiration.
 
På Junibacken fanns det roliga och välgjorda shower/teatrar som alla fick titta på. De började vid olika klockslag och jag, mamma och Liam gick på alla vi hann med. De var mycket bra!!!
 
Hela Junibacken var en fantastisk upplevelse och allt var bra ordnat och välgjort!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0