TRANSFORMERS

Jag såg just Transformers 3: Dark Of The Moon med Tim och Pappa. Alltså jag älskar verkligen dessa 3 filmer. Musiken är asbra, de är fantastiskt bra gjorda och allting är så coolt. Det fascinerar mig verkligen. Jag blir rörd trots att det är påhittade robotar jag kollar på, men det är otroligt mäktigt.Rösten till Optimus Prime är en man vid namn Peter Cullen. Han har enligt mig världens mäktigaste röst.

Filmerna är hur jädra bra som helst och helt magiska! Så spännande, smart gjorda och helt häpnadsväckande att kolla på. Ahhh, ibland är man riktigt glad över dagens teknik. Det är så sjukt avancerat och ändå vackert på samma gång. Humoristiskt och sorgligt. Soundtracket och bakgrundsmuken är fett.

Man måste nog se alla tre helt fantastiska filmer för att förstå känslan. Gör det!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

det är så SANT!! :D

2012-04-22 @ 14:05:31
URL: http://sixdaysaweek.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0