Goodnight One Tree Hill.

Jag såg just det absolut sista One Tree Hill-avsnittet någonsin. Historien slutar där.Jag kan inte förstå att det är slut.Jag kommer bara att få fantisera om hur det skulle ha kunnat fortsätta. Det var ett helt fantastiskt avsnitt. One Tree Hill kommer för alltid att vara den bästa serien som någonsin gjorts.

Det kändes som att allt var avklarat och fulländat - trots att man aldrig vill att OTH ska ta slut så kändes det trots allt okej. Jag grät från början till slut under avsnittets gång och det var inte förens i mitten jag fick reda på att det var det sista. Jag älskar slutet. De hade inte kunnat göra ett bättre avslut. One Tree Hill är någonting stort, de har verkligen lyckats.

Jag tror att det är svårt att lämnas oberörd när man kollat på One Tree Hill. Mångaa känslor och tankar som jag upplever speglas i One Tree Hill. Så många tårar och skratt som framkallats under de fyrtio minuter varje enskilt avsnitt är. Jag älskar hur Nathan ser på Haley, hur Quinn ser på Clay och hur de ser på sina barn. Det finns ingen serie som är så genuin, ärlig och sann som denna. Musiken har alltid varit gudomligt bra. Jag kommer aldrig glömma One Tree Hill.

Jag hoppas att jag kommer hitta boxarna när jag blir vuxen och se One Tree Hill timme efter timme även då.

Ja, det finns inga ord. Om ni ser hela serien själva så hoppas jag att ni får uppleva vad jag känner.

Det är så värt att se. Always and forever - One Tree Hill.

(nu äre banne mig ingen som kan avslöja slutet för mig, mihiihi)
Haley James Scott – Halo - Jag gråter av lycka bara jag lyssnar på låten nu.
Gavin DeGraw – I Don't Want To Be - Låten kommer alltid att kopplas till One Tree Hill.
Tyler Hilton – Glad - Acoustic EP Version
Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz – When The Stars Go Blue

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Det var så otroligt bra! Jag håller med, det finns inte ord för att beskriva de känslor som uppstod! Jag grät också från början till slut. Gåshud!

2012-04-05 @ 23:49:21
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Sv: Ja, vi är många!!! Ja ett geni om inte annat!



Stockholm :)

2012-04-06 @ 00:01:22
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0