MILITÄR.

Nu har jag kommit hem till min fina mormor. Idag avslutades grundkursen på F21 i Luleå, som jag deltog i. Det var riktigt jobbigt både psykiskt och fysiskt. Men det är en otroligt bra erfarenhet och man värderar dusch, mat och vila ("löka") mycket mer. Nu är jag riktigt trött, vi var ute i fält igår och i förrigår. Vi slog upp och sov i tält 20, åt grönpåse, gjorde övningar (GASGASGAS!!!) och så gick vi med våran packning väldigt långt. Har träningsverk i nacken, armarna, benen och i fötterna. OH, fötterna värker, vi hade på oss försvarsmaktens kängor. Det är så mycket jag vill berätta, men vi har gjort så jävla mycket på våra ynka 4 dagar (fast det kändes typ som en månad). Jag träffade mycket roligt och härligt folk, det var kul. Stort tack till Hult.

Kram PS.

 HOTHOTHOT/JAG SER UT SÅHÄR SOM DANNY NU EFTER MIN TRÄNING I DET MILITÄRA.

Kommentarer
Postat av: M AT I L D A

sv; tack !:) allt bra?

2011-11-03 @ 18:12:03
URL: http://insidemee.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0