mommo

I helgen har mormor varit här hos oss och det var jättehärligt för hon sprider så jättemycket glädje! Hon hjälper mig mycket när jag har det jobbigt, och hon stärker mig. Min helg har varit väldigt lugn och sköööön. I fredags så gick jag på stan med Liam. Vi gick på "Sega Råttan" och på biblioteket. Sen fikade vi på Café Station också. Han ville ha en stationsbåt men jag sa att han inte skulle orka. Han fick ändå en stationsbåt. En riktigt härlig blandning mellan lakrits, jordgubb och choklad och marräng valde han. Mycket riktigt så orkade han inte äta upp hela utan gjorde hav och land av glassen. Det var jättehärligt och kul. Älskar mina syskon. Jag är så glad att de finns!

Nu ska jag se Spiderwick med Liam och mamma. Kram Ps.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0