GodaOrd.

Såg Friends reklam på TV och tänkte kolla in deras hemsida. Mobbing är helt oacceptabelt tycker jag och det är något som vi kan stoppa. Ingen ska behöva utsättas för mobbing och jag tycker alla borde få en chans att vara precis den de är. Vi människor är olika och alla har rätten att få vara sin egna individ. Klickade in på friends.se och såg att man kunde stötta Friends arbete mot mobbning genom att skicka ett sms till någon man bryr sig om och 1 krona av hela sms-avgiften går till just Friends. Jag skickade till min pappa, det kostade 11 kronor. Jag tycker det skulle va mysigt att få ett sånt så varför inte skicka till någon man själv tycker om då?:)

Hejjs.

http://friends.se/godaord/

 
SE VILKET LEENDE! Gör någon glad och skicka du med, så kanske den du tycker får likadant smajl som Zlatan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0