Fooohjiiii

Jag har fått mina 100 bilder för 29 kronor från FUJI nu! :D Det var så otroligt värt pengarna, det var bara portot som kostade. Det var skitbra kvalité och perfekt färgning på bilderna. De kom i olika storlekar, vilket jag inte visste att de skulle, men det var bra det med.

http://fujidirekt.se/gratis

Idag var det första skoldagen efter lovet och nedräkningen till sommarn har redan börjat. Haha, jag låter inte särskilt positiv... Men dagen gick bra och den här terminen ska tjejerna i klassen ha sovmorgon till klockan 10.45 på tisdagar så det blir schöönt. Ikväll ska jag baka med Linda eftersom vi ska ha med oss fika till elevens val imorgon på skolan.

Jag och fffamilyyy såg filmen "Salt" igår föresten! Den var riktigt bra, och ovanligt oväntad! Den var i full rulle hela tiden och det var action från början till slut.


DET HAR SNÖAT MYCKET PÅ SISTA TIDEN. SKITKUL. JAG, TIM OCH LIAM HAR BYGGT EN SNÖKOJJA. YAPP DET HAR VI.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0