Dag 01 - om mig

Jag heter då Paulina Sörlin och fyllde 15 den 19 december förra året. Jag har kallats Paoo ända sen trean och det är oftast det mina vänner kallar mig. Jag kallades Pralinen av min morfar och kallas Paulinen av min pappa. Jag älskar att leva livet och det gör jag på en massa olika sätt, men mest ute i Haddingen och i Trehörningen. Jag är alltid mig själv och älskar att vara mig själv! Jag spelar gitarr, piano och så sjunger jag. Jag är jeffligt musikintresserad. Jag lyssnar mest på hårdrock, lugn rock och akustiska låtar, men är öppen för det mesta. Jag fotar, tecknar och pysslar på min fritid. Jag är en skämtsam men fortfarande väldigt allvarlig person. Jag är djup (misstolka inte!!) och ser ibland saker som ingen annan ser. Jag är en "funderare" som jag brukar kalla det och tänker väääldigt mycket. Jag har väldigt stor empati och mår väldigt dåligt om jag ser när någon far illa. Jag skrattar mycket och som en KÄRRRINGG. Mina kompisar skulle nog säga att jag har pervers humor. (TOLKA SOM NI VILL...) Misa lajk kebabrulle, vårrullar och julskinka. Jag är en sån människa som försöker ta vara på de bästa stunderna i mitt liv, och oftast förevigar jag det också med hjälp av kameran. :D Jag är en fartdåre. Älskar att köra skoter, fort. Jag kör båt på sommaren och jag är ganska orädd när det gäller fart. Jag åker Fritt Fall på Grönan. Jag gillar djur, och har länge funderat på att bli veterinär.
Det viktigaste: Jag älskar min familj, och är otroligt mycket med dom. Mina småsyskon Tim och Liam är de som står mig närmast till hjärtat. Jag är också en sån person som fortfarande leker även om jag är "stor", så jag leker gärna med mina syskon om jag får chansen. Tim och jag har en jättenära relation. Jag kan prata om ALLT med mina föräldrar, och det gör jag också. De vet allt om mig och de är ett enormt stöd. Vi har inga hemligheter för varann och det tycker jag bara är positivt. Liam och jag brukar läsa på kvällarna tillsammans och han är liten, men otroligt värdefull.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0