Obeskrivligt skönt.

Den sista riktiga skoldagen är snart slut. Tragiskt nog hade jag två prov idag, referatskrivning och franskaprov. Det var ganska utmattande om jag ska vara riktigt ärlig. Hela den här terminen har varit det. Jag har jobbat riktigt hårt, aldrig slutat kämpa även om det varit jävligt jobbigt. Det känns bra nu.
Det är så obeskrivligt skönt att ALLT inom skolan är bortgjort. Förutom franskaprovet då som vart knäppt. Provet var fanemej 56 sidor långt. Inte 56 uppgifter. 56 sidor. Det är inte på skojj. Vi tappra franskabarn satt från tjugo över fyra till tjugo i sex på skolan och gjorde det där förbannade provet medans resten av skolan var dödstyst. Till råga på allt hann vi inte ens klart. Så det fortsätter vi med efter jul, oojojoj.
Men jävligt glad är jag i alla fall! Fick en konstig (på ett bra sätt) känsla idag efter franskan då jag skakade fast jag inte frös. Alla krav och läxböcker som hängt tungt på mina axlar försvann. Det var obeskrivligt skönt. Åh, jag känner mig så glad. Jag kan inte förklara. Ett efterlängtat, välförtjänt lov med min familj och det kommer bli så underbart!
Amalia lärde mig lite photoshop idag, vi får se om jag gettar nåra skills! :)

Ha ett förjävla bra lov, du som läser! :)
Theory Of A Deadman – Head Above Water

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: ja att hon är!

tack så mycket! :D

dsm:)

2011-12-22 @ 19:25:09
URL: http://sarazamia.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0