MUSIK

Eftersom jag älskar musik och min blogg är meningen att handla om det så måst ja ju lägga upp nå också! Nu börjar jag med en musiklista också varje dag. :):):) Äntligen kan jag visa lite av min musikstil och förhoppningsvis så gillar ni något och kanske hittar en asbra ny låt här! :D
01 - en låt som går på repeat i dina högtalare just nu
02 - en låt som gör dig glad
03 - en låt som påminner om någon
04 - en låt som påminner dig om en speciell plats
05 - en låt som du kan hela texten till
06 - en låt som gör dig taggad innan fest
07 - en låt du gillar att dansa till
08 - en låt som du önskar du fick höra på radio
09 - en låt som du lyssnar på när du vill tänka
10 - en låt du hörde för flera år sedan men aldrig kan tröttna på
11 - en låt från ditt favoritalbum
12 - en låt som får dig att somna
13 - en låt som ingen tror att du skulle älska
14 - en låt som beskriver dig
15 - en låt du brukade älska men nu hatar
16 - en låt du lyssnar på när du är arg
17 - en låt du lyssnar på när du är lycklig
18 - en låt du lyssnar på när du är ledsen
19 - en låt du lyssnar på när du tränar
20 - en låt du vill ha på din begravning
21 - en låt som får dig att skratta
22 - en låt som du vill kunna spela på instrument
23 - din favoritlåt från en här tiden förra året
(kommer inte ihåg vart ja fick listan ifrån..)

NU ÄR DET HELG, VAR GLAD!!!! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0