Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Oj, det har ju varit 15 stycken hittils. Men de två senaste är nog i presentväg de bästa i tonåren eftersom jag både fick en gitarr och en keyboard vilket är helt fantastiskt och jag spelar nästan varje dag! Det var verkligen något jag kommer ha användning för. Men jag har ett kort på när jag var liten när jag sitter i min gammelrosa säng som morfar köpte till mig, som går att justera längden på. Vi behövde nästan aldrig göra den längre eftersom jag är kort... Det jag kommer ihåg är att jag såg så himla glad ut och allt var så fint och jag satt där med min Britney-skiva i handen och log med håret slängt åt höger sida.
Kram P.
Ungefär såhär fast mycket gladare och nyvaken. :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0