03 - en låt som påminner om någon

SMD.
Okej, det här lär bli flera. Jag skit i om man bara ska ha en låt. :D
Scorpions – Your Last Song
Den här låten är FÖRJÄVLIGT bra och påminner mig om Jesper Holm. :) Han visade mig den på något sätt och jag blev skitglad över att han också gillar Scorpions som jag! :D Så varje gång jag hör den här låten så tänker jag på dig, Jeppe. :)
Apollo Drive – Papercut
Samma med den här låten, Jesper Holm. =)
Atreyu – Blow
Den här låten påminner mig om min kära vän Linda Boström. Är skitglad över att ha henne och hon har grym musiksmak!
Ludacris – Get Back
Den här låten är så jävla skön och man kan inte låta bli att gunga med me huvet. Den här låten påminner mig om pappa. Han älskar när Tom Cruise spelar "Les Grossman" på en gala, pappa är rolig! :D
Peter Lemarc – Drivved
Den här låten har en speciell mening för mig och mamma. Den är fruktansvärt fin, Peter Lemarcs alla låtar är ju som gjutna. :)

Kommentarer
Postat av: /J

En låt som får mig att bara tänka på dig Paulina: Come Around - Sister Hazel!

2011-04-16 @ 10:22:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0