Lampjävl

Tio KAN

Kan du röra på öronen? Jaa, det är mitt nya tix.

Kan du slicka dig på näsan? Nej, men min lillebror Timphaan kan!
Kan du kolla i kors med ögonen? Jaoo

Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det kan dom verkligen, dom vet allt om mig eftersom jag berättar allt. ;D

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Aldrig, pappa säger att jag är nån jävla kvarn och det är jag. Pratar hela tiden, men det finns värre!;;)))

Kan du vara på fest utan att dricka? Ja, har ju aldrig ens varit på en sån fest och tänker inte heller, så det går galant!

Kan dina vänner lita på dig? Absolut, det hoppas jag dom vet.

Kan du tänka dig att pierca naveln? Man, arr yyo crazzzy??
Kan du suga? Nej, men min kompis kan.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, men när jag var liten var det svåra tider.... slösade massa money.

10 HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Säkert när jag var en liten flikka nån gång.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Varje morgon, flera gånger under dagen och när jag säger godnatt och hejdå i telefon. :)(: det är kärlek!

Har du ett syskon? Två apor, i bur. :) Tim och Liam.

Har du varit full den här månaden? Ja, på skratt och cola. Men har aldrig varit alkohol-boozy!

Har du någonsin petat i näsan? Hela tiden när ingen ser. ^^
Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert, men jag hör bra och pratar mycket så det är nog svårt kan jag tänka mig.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, tycker detta är roliit!

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Njet.

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Mamma, pappa och mormor. :D

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nopps, ja håll int på me sånt där.



10 VEM

Vem pratade du senast i telefon med? Jullan :)

Vem är snyggast i världen? Robert Pattinson lätt.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Modern min som förlöste mig!
Vem vill du prata med? Gud. Nej, Erik Olsson. Men det är ju nästan samma sak. Typ. Ungefär.

Vem sov du med senast? Me, myself & I. :]]]]

Vem vet allt om dig? Linda, mamma, pappa och Tim. De allra bästa!
Vem kysste du senast? Hihihihih, ja kom int ihåg, var så längesen jag keeela me nån.. x)

Vem kramade du senast? Linda Boström, men då ramla hon på mig. Kul.
Vem skrek du på senast? Gatan.
Vem gjorde dig ledsen senast? Jaaru, jag ä int bitter ja int.






Vad blir ditt namn baklänges?

Aniluap
Har du gjort en snöängel i år? Inte än, finns ju ingen snö.. :D
Har en dröm gått i uppfyllelse? Säkert, jo juste! Jag kan äntligen kissa innanför ringen!!!!
Tycker du att sengångare är söta? Nja, inte riktigt min typ av killar. (^.-)
Första sporten du gick på? Gympa på TBG.
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites, ju mer fett desto bättre!
Vad längtar du mest till just nu? Skotern! Snöbollskrig och té och tända ljus.
Har du haft vattkoppor? En gång jaa.
Vilken tv-serie är bäst? ONE TREE HILL SÅKLART.
Vad åt du senast? Lufttorkat kött, YYUMMYYYY!
Höga eller låga strumpor? Låga, försöker hålla så låg profil som möjligt med hjälp av låga strumpor.
Vad är du mest rädd för i hela världen? Cancer.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? En gång om åre typ.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Rosa, grått och vitt.
Bikini eller baddräkt? Bikini
Riktig gran eller plastgran? Plast, annars he ba barrra.
Tänt eller släckt när du ska sova? En liten lampa med varmt ljus tänt och resten släkt, STÄNGD DÖRR.
Godaste drickan till frukosten? Juice å oboy. :D
Har du gråtit i skolan nån gång? Jeo.
Vilken färg har din jacka? Svart o grön.
Använder du långkallingar? ALLTID. TILL KLÄNNING OCKSÅ. nej men på vintern, riktigt schöönt.
Vilket land vill du åka till? USA, Afrika
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Jag själv, sooom vanligt.
Vad ska du göra NU? Borsta tänderna. B)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? int vettja
Senaste piercingen? Hål uppe i örat.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Ja absolut, jag menar varför inte? Det är inte direkt så att man kommer vara rädd ju. De är ju helt ofarliga. Det vet jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0