NATTInajt & hejfadderullan

Men hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElvetet, nu är klockan tjugo i tio, jag som sa att jag bara skulle sitta en puttenuttig stund.. Är så trött i skolan så att jag håller på att somna, ska gå och lägga mig nu. Kram Ps.

Älskade musik.

Stone Sour – Through Glass - sjukt bra band, unik sångare.
Justin Nozuka – After Tonight - mysig röst, awesome gitarrspel.
Five For Fighting – Superman - hjertligt.
Alyson Stoner – This Is Our Song - världens just nu, mysigaste låt, älskar naanana texten.
Fergie – Barracuda - älskar den här låten med ferggan, blir jeffligt taggad!
Salem Al Fakir – It's True - han spelar lyckan.
Michael Giacchino – Le Festine - så otroligt vacker!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0