L.B



Jag älskar dig säger jag inte bara utav en vana, utan jag menar det verkligen. Jag älskar dig. Du är min absolut bästa vän. Dig kan jag vända mig till oavsett vad det är, oavsett vad som hänt. Allt jag känner, delar jag med dig. Lycka, glädje, rädsla, sorg & ödmjukhet. Vi är skapta för varann, du är som versen och jag refrängen. Jag har svårt att tro att det finns någon annan bättre bästis i världen som är så underbar som du. Vi kan skratta "laxtrappa" tillsammans, ligga på golvet som två sälar och säga ett ord och brista i skratt. Vi kan höra "8 månader!!!!" och direkt tänka på samma sak. Vi är speciella människor, unika båda två. Tillsammans, ännu värre. Om jag skulle fått välja mellan att få alla jag pekade på som vänner eller dig, skulle jag- utan att tveka valt dig. Det är inget att ens fundera över. Jag är så lycklig över att ha en så fin och trogen vän som du. Du är ödmjuk och du tar hand om alla dom som betyder något för dig med stor omsorg & är som en mamma ungefär, lika tjatig och varm. Du är den man vill ha en kram av när man är ledsen. Det är din axel man vill gråta mot när man har det tufft. Just din, ingen annans i världen. Vi har olika åsikter du och jag, men står ändå båda för det och vi säger vad vi tycker, och nöjer sig folk inte över det, neej då kan dom dra åt pipsvängen! Du är stark, även om du säger det till mig om och om igen (vilket jag beundrar) så är du också det, Lilli. Jag kan knappt minnas alla minnen vi har tillsammans, de är så många! Men jag minns nästan allt, och du vet vilket sämst minne jag har. Vi kan kolla på varann och veta vad den andra tänker, veta vad den andra ska säga och vi stöttar varann genom allt. Jag vill att du ska veta att Jag älskar dig och att jag är så glad att ha dig, jag har verkligen världens bästa bästis. Du är så olik alla andra, du är så lik mig på många sätt men på andra helt motsatsen. Saitta känns som vårat ställe, stället där vi bara skrattar, leker med fiskar, solar i båten, tjaffsar om vem som ska styra motorn och framförallt bara njuter. Av att vara där och att vi är där, just vi. Paulina Sörlin och Linda Boström. Två helt unika, fantastiska och speciella själar - tillsammans förenade i en.

Du är min själsfrände som vet allt om mig, jag är din själsfrände och du är allt för mig. LB.<3

Kommentarer
Postat av: linda

älskar dig med paulina! du är den bästa personen i världen, du fattar inte hur stor betydelse du har för mig, du finns alltid där och stöttar mig när jag mår som sämst, du är så stark i kropp och själ,står för vad du tror på och vad du tycker, låter ingen annan trycka ner dig men du är också en person som funderar mycket och lider med andra som du egentligen inte känner alls, tror inte ens du fattar hur stor betydelse du har för mig och massa andra personer med<33 älskar dig min själsfränd!

2010-09-26 @ 22:15:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0