En liten del av mitt underbara liv.

Sommaren 2010.

 Min älskade bror, oförglömliga stunder jag alltid uppskattar med dig!
 Glass.
 Redo för hajk med 8a!
 Taggad över att få träffa mina älsklingar i (då) 7an.
 We can work this out.
 Pure happiness!
 Så in-i-helvete kul man kan ha det!
 Det är såna här saker som gör att vi blondiner kallas blondiner! (;D) Fast som tur är så är vi ju helt oseriösa. :D Linda är rolig hon allt. Haha, och jag vet hur arg hon kommer bli på mig nu när jag lagt ut den här bilden, men jag tycker ärligt att den var för fin och ärlig för att inte få visas för omgivningen!
 <3
 Skolavslutning.
 
 Flyga drake med mina syskon, en av de tider då jag mår som bäst.
 3 ord som får större betydelse för resten av världen när jag säger de till dig- jag älskar dig.
 Jag fick livet förlängt under sommaren- skrattade som bara den!
 "To be yourself, it's all that you can do."

Kommentarer
Postat av: Tora

Gud så kul man kan ha det ibland!

2010-09-06 @ 19:22:42
URL: http://torabodin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0