det vackraste jag vet!

Under sommaren har jag lärt mig vad som betyder något för mig och vad jag tycker är fint. Mina vänner och min familj betyder allt för mig, och solnedgångarna jag sett den här sommaren har varit de finaste jag någonsin sett, färgerna är så overkliga. Tänk själv att naturen bara har gjort så att det är så, fint.






- Älskar den här bilden! Vet inte varför, men antar väll att det är för att vattnet var så otroligt vackert och stillsamt.

Jag älskar Haddingen, det är något bland det finaste jag vet.<3

Kommentarer
Postat av: Agnes R

svar: Tack! Fast jag tror att det är min webbkamera som har ganska starka färger(a)

2010-09-19 @ 15:34:00
URL: http://aagnesrova.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0