Camp Rock 2: the final jam

Såg filmen som jag väntat på igår med Linda, fortsättningen på camp rock. Den var dock sämre än vad jag trott att den skulle vara, den var precis som HSM! Jag hatar när de ska försöka härma en film och göra en likadan nästan. -.-' Alla ord och sångerna var jättelika high school musical, jag älskar hsm men camp rock ska vara camp rock ju!! Så jag blev faktiskt lite besviken, för jag trodde det skulle bli mer lööööv mellan Joe och Demi. :( :P Den var absolut inte dålig, men inte lika bra som jag trodde.. Men soundtracket är i alla fall jättebra, speciellt dom lugna låtarna. Sen så var ju det bästa i filmen JB såklart!! ;D De är gudarna med krulligt hår. (A)(A)(A) Nick's ögon är fantastiska. Tänk om killar skulle kunna vara så som han är i filmen, och som Joe?! :D Då skulle de ba tjonga till i kassan DIREKT! Nu ska jag fortsätta lyssna på soundtracket och kolla på nelly.com efter skor. :D Platåklack :]]]]]]]] Kram!


 
Jag kan absolut inte förstå dom som inte älskar hans leende och ögon! Han är så fin.

 Min blivande HUSband.

Nick Jonas – Introducing Me 
Låten har rolig text, lyssna. <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0