I could walk a thousand miles to be with you..

Hejsan hoppsan i lingonskogen! :D Idag är jag glad. :) Vet ej varför dock. Eller jo just det, jag prata i telefon i 58 minuter... Jag gick alldeles själv vid Nydala, men det var skönt + jag hade ju min telefon. x) Jag hade typ, kan man säga, lovat att jag skulle lägga in på tuben i veckan! Det är inte försent än, men jag vet liksom inte vart jag ska filma... :/ Förslag? :D Eh. Men i alla fall, idag hade vi orientering på idrotten och det var som alltid lika kul men jag hade träningsverk sen vårruset. Jag sprang föresten vårrustets 5 kilometer på 28 minuter, dåligt? :P Det får ni avgöra. Jag mår allmänt bra i alla fall! :D Ovanligt men så sant! Saknar Jaspaa dock,, Nu så ska ni få njuta av musiken jag älskar! (L)

Kram!

Kina Grannis, hon är fantastisk! Hennes röst är så unik och hon gör verkligen sin version av låtar! :) Den här är typ min favvo! <3


Your last song.... Jag får så mycket känslor när jag hör den här låten! Gillar också hur Scorpions sångare verkligen tar ut orden.. Hans röst låter väldigt speciell i den här låten, mysig! (L)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0