wöööbs

Hehe, jag har inte skrivit något på 2 veckor nu.. Men nu ska jag göra det! :D Idag så var det skol-dm i badminton! :) Det var askul! Vi var ute på äventyr jag, Ida, Fis, Murre, Agnes E och WillIAm. :D Först åkte vi dit och var värsta rädda att det skulle vara massa high-techs vi skulle möta, fast det var tur för vi var i en annan grupp. XD Emma Björn var grym! :P Aja XD Sara som jag tävlade i final mot var jättebra!!! Jag tipsade henne om att hon skulle börja för det borde hon verkligen göra! :O Vilken talang! Hon slog hårt som fäään. Men jag hade väldigt roligt!! Jag blev också assugen på att börja i badminton igen, tror nog jag ska göra det.. :) Sen ska jag börja springa också! :D Sen när jag med medaljen åkte hem så satt jag hemma och gjorde matte först och nu, 18.20 så sitter jag och lyssnar på spotify, på Fall Out Boy (LL). Jag tänker alltid att det är jättejobbigt att skriva inlägg fast sen när jag väl gör det så är det inte så jobbigt.. :P Vi spanade på många snygga killar idag, Murre och jag hittade en naturlig skönhet ;). Och det fanns en jättesnäll kille där också, Hampus :P, oj vad jag är detaljerad. :P Will.I.Am fick möta honom och jadu William, du fick många pepparkakor du. Hah, ingen kommenterar på min blogg längre, jag har mig själv att skylla för det.. :P

Kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0