Dear John...

Filmen var asbra! Rovan snyfftade igenom hela tror jag. x) Gullis. Dear John är verkligen värd att se, men man blir asförbannad i slutet! Men ska inte berätta varför... Det är nog igen film man kan se hundra miljoner gånger men den var sjukt bra! Liten tårskvättare sådär på kvällen... Haha, vem är som dom två agnesarna i min klass egentligen? Dom är lite annorlunda, med tanke på att dom hade med sig snacks till bion. Och inte vilket snacks som helst utan..... DAMDAM. KRÄFTSJÄRTAR!!!! Det var nå nytt. Det luktade som tusan. Hahahaha. Men Channing Tatum är grymt snygg! Han är en biff. (A) :D Dessutom så är han i bar överkropp i början och filmen och det tackar man inte direkt nej till. ;) Filmen får 4 av 5 toasts. Värd kärleksfilm att se! Igår så gick jag med Jullan på stan och vi shoppade loss riktigt rejält. Jag hittade verkligen saker som var min stil igår och jag köpte 2 ringar: en rosa neonfärgad dödskalle och en med zebraränder på och lysande rosa i mitten, sen en ACDC-tröja som jag blev riktigt nöjd med! Jag gillar ACDC, hihi. Den finns på Only för 199 kronor och det tycker jag var ovanligt billigt för tröjor med band på kostar oftast runt 400 kr.. Och sen så köpte jag ett par örhängen på Ur&Penn och ett fint kularmband där. :P Det lät lite fel... Och ett vitt linne på gina, bara helt vanligt! Hoppas ni har det bra,, kram!

aniluaP

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0