YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!

KLAR!!!!! Trodde aldrig jag skulle klara det. Har fixat bloggen till något som är alldeles skapat av mig själv. Är jättenöjd. Vad tycker ni? Funderar bara lite på headern men det går ju att fixa. :D Jag tänkte att det var assvårt att fixa och designa med en massa koder och skit, men när jag kolla på www.designadinblogg.se så lärde jag mig allt, nu, ikväll! :D Tummen upp för den hemsidan. Har gjort både header- och bakgrundsbilden nyss i ett program som jag älskar att redigera i, och nej, inte photoshop, för det kan jag inte med så det skiter jag i, utan www.picnik.com ! Den sidan är jättebra. :) Nu kan ni som läser min blogg se min musiksmak direkt när ni klickar in här! ;D Toppen! Hoppas ni tycker det blev bra! Kramar!

Denna grymma låt blir tillägnad mina vackra vänner i Småträsk, you're the best! Agnes, Fanny, Carro och Frida! Miss you! Dagboksregn och One Tree Hill <3

Kommentarer
Postat av: agnes och frida :)

ååh, vi saknar dig me! <3

2010-07-19 @ 23:39:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0