Sååååååååriiiiiiiiiiiiiii

HEHEHEHE, förlåt om jag inte har bloggat så aktivt... Men nu ska ja ta å skriva här! Ikväll såg jag Avatar. Den var helt otroligt bra. Såg den dock i 3D och jag fick asont i huvet.. tyvärr. Såg den med farfar och Tim. Vi satt på tredje raden åt höger så jag fick lite nackspärr också men he vare värt! Filmen i sig var ju såklart väldigt overklig men den var så bra gjord så att man skulle kunna trott att det fanns saker som avatarer och alla landskap och sånt.. Den var spännande så ja flög lite här och där. :) Avatar hade otroligt vackra färger i sig och man blev glad av att se den, de som inte har sett den, DO IT! :D Det var kärlek i den också, och lastyear som jag är så visste inte jag att det skulle vara någon kärlek i den... :P Menmen.. Idag har jag tränat. XD Jag och Linda körde hårdträning.. :P (Vad det nu innebär..) Jag drömde om Robert Pattinson inatt. :P Det var en bra dröm.... ;) Han spelade gitarr för mig! :D (Psycko right?) Han var fin som vanligt, och han väntade på mig vid ica maxi. :] Hahahha, helt insane dröm. XD Nu när jag har drömt om honom så känns det som att jag känner honom, och det känns fel men ändå bra. :P I morgon kanske vi ska åka skoter, det ska bli kul om vi göre! :D Gamm-bettan.. hoppas hon reser sig i år igen! :P XD Om två dagar börjar skolan... jippii. Nää men, det ska bli kul att träffa alla från klassen igen och så, men jag får ångest när jag tänker på prov och sånt. :P Men det är väll bara att tare lungt antar jag. :D Aja, nu måste jag bota min huvudvärk..... hejdåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.

Kram Paoi.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0