Fönsterplats

Hejsan. Igår åkte jag skoter ute i Trehörningen och så var familjen på Arvid's kalas. Det var trevligt. :) Synd bara att inte I var där. Deras släkt var där och Ahlstrands och Oskarssons och vi. :) Det var roligt att träffa alla! Jag var mest med småbarnen, de var grymt söta! De stog uppe i en våningsäng och skrek, men de är faktiskt roliga när dom är lite lugna i alla fall. :P Sen så körde jag ju skoter också och det var asroligt! Det gick å köra lite fortare idag, så det var härligt. ;) Sen igår kväll när jag kom hem så satt jag i flera timmar och spela gitarr och sjöng och spelade in massa olika låtar sen när jag väll lyssnade på dom så laggade alla.. och då fick jag adhd. Jag hade fan kämpat i flera timmar! Menmen, jag har idag ijallafallh också sjungit. :P Och gjort läxa... Det är faktiskt ganska kul att åka till franskan nu när den är på ålidhem! Det är ju asnajs på "Nya Ålidhemsskolan" nu! :D:D:D:D:D:D

Kram paoooooooo





En sminkning jag brukar göra. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler filmer när du sjunger?:)<3

2010-02-05 @ 17:38:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0