UPTREDEN

Idag performade jag "Let me fall" av Bethany Joy Lenz på skolan. Jag tyckte det gick dåligt, men sen fick jag höra det på inspelning och då var det inte lika hemskt som jag trodde. Jag sjöng och spelade piano och för en gångs skull så såg jag faktiskt personerna i publiken. Annars så brukar det vara så att jag bara ser alla som en person och det är tråkigt. Tack alla som peppar mig till att sjunga inför folk! Skönt med helg nu, gjorde sista provet på hela året på sista lektionen idag. Det är asskönt att det är bortgjort. Jag har städat idag, och mitt rum är freschi-ba-neschi. Jag har bestämt mig för att bli kreativ igen... xD För jag skriver inte så mycket historier och sånt hemma längre. Så det ska jag försöka hitta tillbaks till. Och att läsa, lösa sudoku, pyssla och sånt som jag hade tid med förut innan tiden mest går till att plugga.. Men det handlar faktiskt om att prioritera själv. Vad man själv vill göra och man måste faktiskt få koppla av någon gång!!! Så nu i helgen ska jag må göttans. B-)

Ha en bra helg!
Kram.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0