God jul (i efterskott) :D

Igår var det ju julafton och det var kul. Jul är kul. Öhh. Ja mina julklappar var i alla fall helt otroligt bra och jag är inte missnöjd! :D Det var en väldigt lugn julafton. Jag firade med min familj, mormor och farmor och farfar. Och igår så fick jag vara tomte också! Det var riktigt roligt. Synd att man bara får den chansen en gång per år, men jag klarar mig nog ändå. NUUU kommer min julklapp från mig till er! ;D Som är....... BILDER FRÅN PITEÅÅÅÅÅ. På mig, Linda och mormor. YEY!
tötnos = linda
Solen som vi såg på väg hem var fucking amazing! :D Nä men det var riktigt mäktigt, den glödde verkligen och den var schoaajnigt stor.
Winterland! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0