Blomqvistarna på annandan

Idag har jag och min familj fått träffa Mats, Kicki, Johanna, Emma, Jim, Sandra, Carro & Lucas. Det var härligt att få träffa dom igen efter en så här lång tid. Vi åt och fikade mormors underbara fika, och så pratade vi och jag fick ha show för dom. Jag spelade gitarr & sjöng. Jag körde Samson, Numb (akustisk), Love song, Warwick Avenue och Kungsholmens hamn. Kicki ger mig jättemycket inspiration till att fortsätta tro på det jag gör, så det tackar jag för. <3 Jag fick ärva kläder av Emma också, och det älskar jag ju! Jag tycker det är skitkul att ärva kläder faktiskt. :) GRATIS ÄR GOTT, nä jag skämta bara. Caroline var lika glad som vanligt och det var fint av henne att säga att hon är så glad att ha mig som kusin. Då blir jag glad. Nu sitter jag här i ett kolsvart rum och stirrar på skärmen och gnuggar mig i ögonen. Man blir så himla trött av att ha gäster och att va gäst hela tiden.. Den här julen var för mig väldigt snabb och ganska så kort. Väldigt lugn. Jag känner verkligen vilken styrka jag har i mig själv när jag får tillbringa så här mycket tid med dom jag älskar. Min familj är absolut utan tvekan det bästa jag har. Och jag har märkt och vet att det kan vara svårt för andra att förstå, och det kan vara svårt att förstå det också. Men det är inte alls komplicerat. Ett enda ord kan beskriva det på tusen olika sätt. Kärlek.

Kram Paulina.
Ha det bra.


I sommras :D (Fick en liten shock när Naken-Janne stod å knacka på rutan!)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0