vackra !

Jag åkte till Fredrik & Maria's bröllop igår en snabbis för att överlämna filmen som jag suttit och kämpat med. I 5 timmar satt jag framför datorn för den laggade upp sig varannan kvart, dessutom var det hur fint väder som helst ute. -.-' Men det var det värt! Jag är jättenöjd med filmen, trots att det var ganska mycket tidspress. I alla fall, när jag kom till Flurkmark så stod alla och väntade på att brudparet och deras barn skulle komma åkandes i värstingåket, en riktigt snygg vit bil. ;D Sen kom dom och alla blev tysta och började fota och jag tror att alla i den stunden såg hur bra de passar ihop, och framför allt- de hör ihop! Maria & Fredrik, Fredrik & Maria, ni hör ju bara själva hur bra det låter. Det är så det är menat att det ska vara, de två! Jag fick uppleva en enorm glädje igår den lilla stunden jag var där, och det räckte gott och väl för att lysa upp min dag. Att få se två helt olika människor passa tillsammans som ett pussel för två bitar. Maria ler mycket och man ser på sättet hon kollar på Fredrik att hon älskar honom. Fredrik spanar ofta fortfarande in Maria i smyg, jag vet inte om han märker det själv, men såna som jag som brukar sitta och ta in allt runtomkring mig och som alltid kollar på allt och alla för att försöka få en uppfattning om hur de är & mår, så ser jag det. Fredrik & Maria tar hand om varann så bra, och så ödmjukt.
Så jag vill bara hälsa de:
Ni kommer klara er fantastiskt bra i framtiden, tillsammans. Även om ni bråkar så kommer ni lösa det. Ni är menade att vara tillsammans och att få se er med varann kan göra att man får ett leende på läpparna på grund av eran känslighet mot varann och då kan man gå och fundera på det länge, hur värdefull en kärlek kan vara. Tack för att ni gifte er så att vi andra får varje gång vi ser er.
Kram Paulina. <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0