Valbörg 2010

Trevlig valborg! :D Hoppas att alla har det lika bra som jag! :) Jag är i Lule, sitter inne på Emmas rum nu och tänkte skriva en liten bit. :) Jag har nyss ätit efterrätt som var grymt god! Idag så åkte ju vi bil hit och till mormor. Och när vi var på väg till mormor så körde vi på e-4an och då så några minuter efter Bureå så lyssnade vi på en skiva i bilen men det avbröts av en sändning från SR P4 typ.. Ja och då så sa dom att det hade varit en krock i Bureå. Och vi hade just kört förbi där! Det var asläskigt men det var en väckarklocka.. Eftersom jag tänker att allt händer för en anledning så kanske det var menat att vi skulle tänka på att ta vara på livet och älska dom runtom oss. Man ska inte slösa på tiden man får. Men som tur var så var det ingen som blev skadad allvarligt och bilen hade kört in i vajerräcket. Men ändå hemskt, för vi antog att det var allvarligt eftersom det var en kille som fått punka och som stod och bytte däck med ryggen ut mot väggen, så vi trodde att han hade blivit påkörd.. :S Men vi kom hem oskadda. Men annars så har det här varit en jättebra valborg men den är inte slut än! Jag kommer nog inte kunna åka tillbaks till mormor utan att ha sjungit för Kicki. ;) Hon är jättehärlig, världens gosigaste. Man blir glad av att vara runt henne för hon är så possitiv. :) Alla i den här släkten är det. Mats är hur rolig som helst. :D Jag tycker det är jättehärligt att sitta och lyssna på när alla de vuxna pratar, det är mysigt. :) Jag ska nog lira lite gitarr nu men sen gå till de andra. :) Ha det bra! Kramar!

Paulinen

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0