Reaaaaaaaaallyyyyyyy

HALLAAH. Idag så har jag och Fel(is) lekt modeller. XD Både dockor och bonde! ;P Det blev några bra bilder, vi fotade varandra. Synd att det inte blev någon med båda oss.. :/ Jag ser ut som en mini-midget på vissa bilder för Fel(is) är så mycket längra än mig och då så ser jag liten ut eftersom det blir taget uppifrån,, dessutom är jag inte så jättelång.. :P Vi fotade i skogen och inne, men det  var assvårt att gå ut i djupsnön till träden så med storskorna så sjönk man ner asamycket. XD Det var jävligt kul! Jag var bara liiite skadeglad när Fel(is) sjönk. :B Men nu ska ni få se resultatet av mycket skratt! :)

ÖOMAJGÖEDITSTAYLORLAUUTNR En av mina spellistor på spåtifaaj.

 Bondedocka XD

 Haha Fel(is) sjönk ner!!! Tänk på att det som är precis nedanför socken det är där skon börjar så tänk hur långt ner hon var med foten. XP

 Hon är perfekt vännen min! <3

 Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!

 Ja, undra varför vi skratta....

 Perfekta läppar, huh?



 Stolt fotograf!

 Hårdrock!!!! (LLLLLLLLL) TAKIDA!!! (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

 KRAMAR!!!



Kommentarer
Postat av: BLABLABLA

FAAAN VAD FULA BILDER PÅ MIG! Varför Påv? Varför?? ;( Jävla muppjävel jävla jäveljävel. Jävlar asså. Dö Ben, dö

2010-04-08 @ 14:20:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0