Är det normalt att äta köttbullar som snacks?

Igår så bowlade jag med farmor, farfar, tina, tove och tim! :) Det var jättekul! :D Slog en strike... :P Tina var den som skrev in mig på tavlan och då skrev hon Puli... Tack så mycket. XD Efter det så fikade vi på coop och sen så kollade vi på tidningar inne på coop och då så tjuvläste vi. :P Sen igår på kvällen så grillade jag med julia, issa, linn, ida, agnese, agnesr, danand, fis och vera. :) Det var kul, fast min pinndeg tyckte inte jag blev så hiskelit smarrig men.. Igår gjorde jag också ett halsband med batman märket på, med pärlplatta. :D Har det på mig nu. Idag så ska jag åka med UG till Ö-vik och bada! Det ska bli awesome. Det var typ veckans höjdpunkt för mig. :P

Kramar!!!

En grym låt som är med i en film som jag jättegärna vill se. Filmen heter " The last song" och Miley Cirus är huvudpersonen. Låten heter i alla fall When I Look At You. :) Grymt fin!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0