tjenna bloggeeeeeen!!

Heeeej, det var ett bra tag sen sist. ;D Nu sitter jag på leos och muppar med linda. :) Jag har lagt in ett blogginlägg som Isac har gjort på tuben så det är bara att kolla på det! ;D Haha, han är alltid sådär som han är på videon... Linda som jag sa att jag är här med, har äntligen blivit frisk, jag trodde nästan att hon hade blivit dödssjuk där ett tag.. men i alla fall. UG på sjöfrun har öppnat så man kan ju komma dit om man vill. ;P Det är rätt så dött där än så länge men det kommer väll bli lite fartigare där sen! =) Jag och Linn ska uppträda på invigningen av skolan och vi ska sjunga Lay me down med The Wreckers. Jag och Julia ska oxå uppträda å vi ska sjunga Halo med Beyonce. :) Den är hög, men vi ska försöka klara den. :P Jag längtar asmycket till Saitta, hoppas påsk kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

HEJDÅ KRAM PAULINA!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0