japp

Nu efter alla klagomål på min sång och ostämda gitarr på halo-klippet, så tog jag bort det. Jag visste om att jag har sänkt den på refrängen menmen, jag la ut den ändå. Gitarrens strängar är inte de nyaste men stämd är den! Nu är det borta. Dessutom så lägger jag inte in för att folk ska älska min röst eller så, jag älskar att sjunga och det är det jag brinner för. Tänker inte få sämre självförtroende för att folk pratar om falskhet och så, jag tänker lägga in sånt som jag känner verkligen som låter som mig. För jag tvekade faktiskt på att lägga in halo, för det är inte riktigt mitt bästa och så. Men som sagt så lägger jag framöver in sånt material där jag gör mitt bästa! Och förvänta er inte för mycket, jag gör det för att jag tycker att det är roligt. Kolla gärna när jag har lagt in framöver.

// Paoi

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0