TREHÖRNINGEN+JULKLAPPAR

Hejsan hoppsan i lingonskogen! :D Nu är jag glad! :D Jag har packat till Tessie för jag ska vara med henne i morgon och sen sova över där! :):) <3 Jag vaknade i morse med att jag hade asont i halsen och sen har jag varit i målbrottet hela dan, jag tror inte jag har varit så här hes förut. :P Jag hoppas det är bra tills i morgon så att jag och Tessie kan sjunga och kanske lägga in på tuben! :) Idag när jag kom hem från skolan såg jag på One Tree Hill, första säsongen. Det är den bästa säsongen tycker jag för det är då Lucas är som snyggast. ;) På lördag-kväll så kommer Lindas familj och äter middag hos oss. :) Det blir kul!:) Jag hoppas att jag hinner komma till Tessies skola innan hennes klass har gått, för jag vill träffa Pamp, Osk, Jonte och dom igen! :P De är ju störtsköna! :D Men nu ska jag lägga in lite bilder på saker som jag önskar mig i julklapp! :)

Sakerna kommer från cocoo.se:









Jag älskar dödskallar och nitar, heh. ;)

Kram Paoo :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0