Takida <333

Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare, men jag har inte haft tid! :(
I lördags såg jag ju som sagt Takida, och det var en av de bästa kvällarna i mitt liv! Det var helt jävla sjukt hur bra det var! Scenspråket, attityden, Robbans röst!!! Allt! Robban är hur begåvad som helst. Jag älskar hans röst! Jag satt och skakade under alla Bury the lies-låtar för de har jag lyssnat på så jävulskt mycket på och får asmycket minnen ifrån att höra de + att jag älskar alla låtarna på den skivan! Han körde min favoritlåt Halo akustisk, och det var helt jävla overkligt. Att en röst kan göra en sån verkan! De körde ju också massa låtar från den nya skivan och den hade jag bara hört några gånger sådär, men nu lyssnar jag för fullt på de låtarna också. Att de lyckas så bra med två skivor i rad är ju helt fantastiskt. På något konstigt sätt så var Robban så himla spontan så att det kändes som att man kände han även om han är en artist som har tusen fans. Känslan man fick av att se Takida live, var helt klart den härligaste känslan. Det är ju sånt man lever för. Jag ska deffinitivt beställa biljetter till deras nästa konsert! Jag höll seriöst på att gråta, så jävla underbart var det. Det var knökat på idun, och en tjej svimmade. :P Och så köpte jag ett Takida-linne som var svart och det stog Takida fram och på ryggen deras logga. Jag visste inte att märket som de har, att det står Takida snirklat som en ring!! Det visade dom på showen att det var så det var! Jag avgudar Takidas alla gitarrsolon! Takida är äkta musik! Jag tycker inte sånt hära som typ Sean Kingston riktigt är äkta musik, utan rock ska he va! Föresten, jag gjorde ett eget gitarrsolo igår! Jag satt och spela och sen helt plötsligtså spelade jag något bara sen så lät det ganska bra sen utvecklade jag det och det blev lite Metallica-wannabe! :P Tillbaks till ämnet.. Takida plockar upp glädjen i mig! Jag ska se alla shower dom gör i fortsättningen ändå tills jag blir så less att jag inte orkar höra nå mer musik alls har jag bestämt! Och det kommer ju aldrig hända så! :D
 
Kram Paulina (älska takida)!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0